måndag 8 juli 2013

En sådan dag...

Man önskar att man kunnat ligga kvar i sängen och bara lyssna på musik och inte behöva bry sig om någonting, men det gick inte riktigt då jag var tvungen att gå upp för att jobba. Detta låter kanske lite som om jag inte är så förtjust i mitt jobb men där så har ni fel. Jag tycker om mitt jobb och skulle inte vilja byta ut det för någonting för tillfället.

Det är dock bara två saker som gått och stört mig något så fruktansvärt mycket att jag bara velat stänga av allting och bara kunna lyssna på musik och koppla av.
Den ena saken är bara jobbig att tänka på och har att göra med den personen som jag verkligen tycker oerhört mycket om. Men det där kan vi ta en annan gång ;).

Det var ju egentligen meningen att detta inlägget skulle handla om min tid på Metaltown där jag även skulle lägga upp dom få bilder jag lyckades ta med min något mindre bra mobilkamera då jag glömde min kamera hemma. Men dom bilderna får vänta och jag ska försöka att få tummen ur imorgon och fixa in bilderna och ett lite trevligare inlägg :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar